aaaarrmeniiie
72letý vlastník jednoho z nejznámějších módních impérií světa nemá potomky, jež by mohly zavedený podnik zdědit a pokračovat v jeho práci. Proto je nucený hledat dědice jinde. Nedávno se spekulovalo o tom, že jeho nástupkyní na trůně se může stát neteř Roberta Armani, která pracuje pro strýčka jako designérka, tím spíš, že se spolu s ním ukázala publiku na závěr lednové módní přehlídky v Miláně. Ale nejpravděpodobnější variantou se stal prodej firmy. Mezi potenciální kupce experti řadí francouzskou kosmetickou firmu L´Oreal, která již vlastní licenci na výrobu parfémů Armani.
Módní impérium Armani, založené v r. 1975, je v současnosti hodnoceno na 5 mld Euro. Před sedmi lety Armani uvažoval o spojení s Louis Vuitton, ale pak od tohoto záměru ustoupil. Odborníci podtrhují, že nehledě na svůj věk, hlava koncernu pokračovala v expanzi své firmy. Mimo exkluzivní oblečení, kosmetiku a doplňky, včetně nábytku, se Armani zasloužil o nový design v luxusní třídě automobilové značky koncernu „Daimler-Chrysler“ a v r. 2008 v Dubaji plánuje otevřít první „Armani“ hotel na světě.
Ten bude součástí světové luxusní sítě „Armani Hotels and Spa“. Další hotely budou následovat v Miláně, New Yorku, Londýně, Tokiu a Šanghaji. K dispozici budou také apartmány k pronájmu. Není třeba dodávat, že vybavení bude zařízeno v minimalistickém duchu Armaniho.
Tento designér pochopil univerzální význam nových technologií a jako první uspořádal přímý přenos svých módních přehlídek na internetu. Taktéž od ledna tohoto roku začal prodávat své kolekce prostřednictvím internetu.
Pro skupinu Armani, jejíž roční obrat činí 1,25 mld. Euro, pracuje pět tisíc lidí. Dodáme však, že není tomu tak dávno, co Giorgio Armani zamýšlel odkázat svůj podnik městu Milánu, jemuž vděčí za svůj úspěch.
Prodáním firmy značka samozřejmě nezanikne, avšak tvrdí se, že styl Armani tím zřejmě bude navždy ztracen…